2021 Yeni Mercedes S Serisi | Koltukları Yatak Olan Araba!

katma 20 Şub 2021
görünümler 1 251 371
168

Arkadaşlar merhaba, bu videoda babama güzel bir sürpriz yaptım. Uzun zamandır istediğiniz, beklediğiniz 2021 Mercedes-Benz S Class S400d Long geldi! Babamı davet ettim, eee tabi sağ arka koltuğa oturttum. 4.2 Milyon TL'lik bu lüks aracı hem sürüş hem konfor anlamında beraber test ettik, detaylı inceledik. Umarım beğenirsiniz! Yorumlarınızı bekliyorum. İyi seyirler!
Bridgestone bilgi için;
Website: www.bridgestone.com.tr
Facebook: BridgestoneTurkiye
Twitter: bridgestonetr
Instagram: bridgestonetr
TRdown: trdown.info
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
#doğankabak #mercedes #s400d

Doğan Kabak
YORUMLAR  
  • Doğan Kabak

    Doğan Kabak

    11 gün önce

    Hepinizin babasının ellerinden ôperim arkadaşlar

    • Tahir Kızıltepe

      Tahir Kızıltepe

      Saatler önce

      Sağol abi bizde senin babanın elinden öperiz

    • Cuneyt Guner

      Cuneyt Guner

      2 saatler önce

      Samsung

    • Cuneyt Guner

      Cuneyt Guner

      2 saatler önce

      @RAVEN GLPT :

    • Mitat Can Arı

      Mitat Can Arı

      2 gün önce

      Abi senin baban seslendirmenmi sesi seslendirmen sesi gibi

    • Kubilah Khan

      Kubilah Khan

      2 gün önce

      reis parfüm bitince noluyor

  • Sinan Mendes

    Sinan Mendes

    14 dakika önce

    Abi çok tatlı baban var allah sağlıklı uzun ömürler versin

  • Sinan Candan

    Sinan Candan

    37 dakika önce

    Almanyada otobanlar sehir icinden gecerse isikli diger taraflari zifiri karanlik :)

  • şehrin asi çocukları

    şehrin asi çocukları

    Saatler önce

    Çok güzel video olmuş bu işi gerçekten yapıyorsun başarılar

  • Enes

    Enes

    Saatler önce

    acaba bir gün böyle bir araca sahip olabilecek miyim :D

  • Mehmet Serefli

    Mehmet Serefli

    Saatler önce

    Güzel araba

  • Turgay Er

    Turgay Er

    2 saatler önce

    🙏 amin çok rahahatlik iyi olmaz

  • ismetizim esen

    ismetizim esen

    2 saatler önce

    Arac içi dışı arası tam zıt içi nekadar şıksa dışısa okadar basit kaporta tamamen değişmeli eski duruyor audi gibi değil

  • Hüseyin Gül

    Hüseyin Gül

    2 saatler önce

    Çok geçmiş olsun abim

  • MOBİLE OYUNCU

    MOBİLE OYUNCU

    3 saatler önce

    Yapıyosun bu işi Doğan abii

  • Selim Er66

    Selim Er66

    3 saatler önce

    Bizde şahin e bile binemeyelim ülkenin araba piyasası durumu 🙄

  • Fatih AKCAN

    Fatih AKCAN

    4 saatler önce

    Muharrem Bey' e ve bütün babalara Allah sağlıklı uzun ömür versin.

  • AHMET OZEN

    AHMET OZEN

    9 saatler önce

    Adam simdi ondemi otursam arkadami otursam diyo

  • Caner Demir

    Caner Demir

    9 saatler önce

    bu arabanın rakibi falan yok, sadece aynı klasmanda farklı markaların modelleri var :)

  • Cino

    Cino

    13 saatler önce

    Arabada neymiş... Benim evde var yatak olan koltuk 😉👍🏼

  • Moto Pilot

    Moto Pilot

    13 saatler önce

    canlar buradaydı!

  • TÜRK MONTAJCI

    TÜRK MONTAJCI

    14 saatler önce

    Togg gel de solla şunları be karşim.

  • Mehmet Berk

    Mehmet Berk

    15 saatler önce

    İnsan ipad koyar amk samsung ne qwqwwqwqwq

  • Serap Karakaş

    Serap Karakaş

    15 saatler önce

    Canlar burda mısınız?

    • samet USLU

      samet USLU

      15 saatler önce

      🙋🏻‍♂️

  • Serhat Cepni

    Serhat Cepni

    16 saatler önce

    Bunlar fakir la millet s 600 s 650 e biniyor

  • Habip Kaya

    Habip Kaya

    16 saatler önce

    Abi o fara semediyin birini görünce çomak çekme resmi koysalardı iyi olur gele gidene çomak çekerdik 😹

  • Mesut Güleç

    Mesut Güleç

    16 saatler önce

    Can saldirisiiiiiii

  • Fikret sinan TEKTEN

    Fikret sinan TEKTEN

    16 saatler önce

    -Türk kafası:yanlarmı abi bu
    -yanlamaz
    -ne alcam onu ben yaa doğan SL alırım o da zamanında makam arabasıydı

  • Tolga

    Tolga

    16 saatler önce

    İnşallah babanızı 1 günlüğüne değil her gün için S Serisine bindirirsiniz :) Allah sağlık sıhhat uzun ömürler versin hem babanıza hem de herkese

    • Doğan Kabak

      Doğan Kabak

      16 saatler önce

      Amin kardeşim. Eyvallah

  • Ümit Dil

    Ümit Dil

    16 saatler önce

    Güzel insan babanın ellerinden öpüyorum teşekkürler

  • glsrn

    glsrn

    16 saatler önce

    Doğan abi baban çok tatlı bir insan Allah uzun sağlıklı ömür versin ikinize de...
    Videonun sonundaki dua için de teşekkürler amin amcacım

  • Wasan ahmad

    Wasan ahmad

    17 saatler önce

    canlaarr burda mi??

  • Sude çelebi

    Sude çelebi

    17 saatler önce

    Çap çap reis tavsiye etti geldik camlardan selamlar 😂👋👋

  • HASAN ÇELTİK

    HASAN ÇELTİK

    17 saatler önce

    abi bu araba ne böyle muhteşem ötesi olmuş lakin bir şey eksik sjsjsjsjsjs

  • Resul Yerdelen

    Resul Yerdelen

    18 saatler önce

    Uzay aracı

  • Fatih kartal

    Fatih kartal

    18 saatler önce

    Forda benzemiş. Başarısız tasarım mersooya yakışmmadı

  • Sadettin Güneri

    Sadettin Güneri

    19 saatler önce

    Arabanın zirve yaptığı marka Mercedes resmen

  • Ömer Deniz Durmuş

    Ömer Deniz Durmuş

    20 saatler önce

    Muharrem abi helal olsun çok iyi bir evlat yetiştirmişsin 👏👏👏

  • Artos Orlandes

    Artos Orlandes

    22 saatler önce

    İnşallah sokakta görmek nasip olur.

  • S.Anıl AKMAN

    S.Anıl AKMAN

    23 saatler önce

    Baba oğul formatı çok güzel olmuş.. :) Ellerinize sağlık.

  • Ahmet Baysan

    Ahmet Baysan

    Gün önce

    Avrupa da 150 bin dolar. Üretmezsek olacağı bu.

  • Sertunc SELEN

    Sertunc SELEN

    Gün önce

    Babanızla olan iletişiminiz çok güzel. maşaAllah. Allah hayırlı ömürler nasip etsin ailecek :)

  • Alimurat ss

    Alimurat ss

    Gün önce

    22:04 maltimit :D

  • Murat Dogan

    Murat Dogan

    Gün önce

    Acaba zenginler arabadan inmeden tuvalet ihtiyacını gidersin diyede bir şey yapacaklarmı?

  • Mert Kaan Tosun

    Mert Kaan Tosun

    Gün önce

    Tüm konforlu araç incelemelerinde beyefendi de olmalı.

  • Fatih Doğan

    Fatih Doğan

    Gün önce

    bununla gezmek çok keyifli olur

  • Hikmet Can Arpacı

    Hikmet Can Arpacı

    Gün önce

    Yürüyen teknoloji mübarek 👏👏😁👍

  • Ahsem GAYRİMENKUL

    Ahsem GAYRİMENKUL

    Gün önce

    Gerçekten güzel allatmişsınız malesef araçtaki özellikler 10 yil önce diğer markalardaki özellikler Mersedes ancamı geliştirdi kendi size bir Bmv Audi testi tavsiye ediyorum

  • Ubeydullah Halis

    Ubeydullah Halis

    Gün önce

    Saygılar sevgiler ALLAH babana uzun sağlıklı ömürler versin güzel adam

  • orhan pala

    orhan pala

    Gün önce

    Öyle bin tane araban olsa bile o baban bir tırnağı etmez. Ana babanın yerini tamamlayacak başka bir değer yoktur dünyada.

  • Berbero Ak

    Berbero Ak

    Gün önce

    Aman allahim bu ne

  • Anıl Olgun

    Anıl Olgun

    Gün önce

    Herşey fiyatı öğrenene kadar güzeldi..

  • RECEP ASLAN

    RECEP ASLAN

    Gün önce

    Doğan abi emeğine sağlık yeni BMW 7 serisinide cekermisin teşekkürler başarılar dilerim

  • Murat Cankurt

    Murat Cankurt

    Gün önce

    amcanın da milyoner mafya babası sesi olay

  • Emre Ersin

    Emre Ersin

    Gün önce

    20:00 ufo denilince aklıma gelen ısıtıcı olması peki (Fakirlik)

  • Animal Kingdom Hayvanlar Alemi

    Animal Kingdom Hayvanlar Alemi

    Gün önce

    Kaç lira abi bu araba

  • EMRAH TAŞÇI

    EMRAH TAŞÇI

    Gün önce

    14:45 de Tır’cı dayının selektör çakması 😂

  • Çınar Günyolu

    Çınar Günyolu

    Gün önce

    Adammmm 🇹🇷❤️❤️❤️❤️

  • Try Not To Laugh

    Try Not To Laugh

    Gün önce

    alacakaranlik edward cullen ceketi yakismis dogan abi

  • bluefisshh

    bluefisshh

    Gün önce

    Bunlardan birine kışın Almanyada iki şehir arasında binmiştim. Koltukların ısıtmalarına, rahatlığına hiç girmeyeyim otobanda yol boyunca hareket ettiğinizi bile zor hissediyorsunuz.

  • Erol Avcı

    Erol Avcı

    Gün önce

    Teşekkür ederim hayallerimde bile yer bulamazken sizin video ları izleyerek hayal alemine dalıp giriş yapıyorum🤒

  • burak doruk

    burak doruk

    Gün önce

    Zenginin mali zugurdun çenesini yorarmış. 3-5 kişinin bineceği arabanın videosunu çekmenin ne mantığı var

  • Haluk B.

    Haluk B.

    Gün önce

    Ne yazık ki Türkiye de vergilerden bu kadar pahalı avrupa veya amerika da bu 100-150 bin dolar bandında ve kat be kat fark var ne yazık ki :(

  • Can Özmen

    Can Özmen

    Gün önce

    Bende anca e39 bindirebildim 😒😔

  • Baban ne iş Abi

    Baban ne iş Abi

    2 gün önce

    Doğan abiyi sevmeyen ölsün dicem ama sevmeyen yokki

  • İsmet Han Uncuoğlu

    İsmet Han Uncuoğlu

    2 gün önce

    8:57 marka olarakmı 😅

  • Yunus Emre Tan

    Yunus Emre Tan

    2 gün önce

    Doğan abi bugün yarın Hayrettin abi dominikten döner onla bi video çekermisin. Hemde Survivor ı konuşursunuz

  • CTK Turkey - CoC

    CTK Turkey - CoC

    2 gün önce

    Abi bizim kartal (tofaş) yatak oluyo köylüler iyi bilir
    Vede bahçada salıyon kendi kendine gidiyo harmana

  • Sami Dogan

    Sami Dogan

    2 gün önce

    Zenginler uzanmasın diye

  • Mustafa Benge

    Mustafa Benge

    2 gün önce

    abiya senin baban ne kadar iyi ve komik [ALLAH BAŞINIZDAN EKSİİK ETMESİN](AMİN)

  • tırlar dünyası

    tırlar dünyası

    2 gün önce

    ALLAH hayaliyle yatıp kalkan herkeze nasip eylesin AMİN

  • Kerim Bozkurt

    Kerim Bozkurt

    2 gün önce

    Babaya selam
    Cok tatlı

  • Azeri Music

    Azeri Music

    2 gün önce

    Mercedes s 400 d❤❤

  • Ramazan Hoca

    Ramazan Hoca

    2 gün önce

    Hocam 9.23 tekrar takrar izledim hocam tepkiniz süper ya maşallah super baba oğul uzun ve sağlıklıbir ömür diliyorum bu işin en iyisi sizssiniz

  • hasan karaman

    hasan karaman

    2 gün önce

    Agzına saglik super anlatim super tanitim zevle izledim devamini bekliyoruz videolarin a.e.o

  • Abdullah Benibulur

    Abdullah Benibulur

    2 gün önce

    Yav maşallah yürüyen vila resmen

  • Mert Kemalettin Çaçan

    Mert Kemalettin Çaçan

    2 gün önce

    vay anasını satayım bi paramız olsada bizde alsak 4.2 milyon nedir fazlasıyla hak ediyor ama çok pahalı sadece zenginler alabilir düşünün 500 bin tl olsa nasıl alırım

  • ömer koç

    ömer koç

    2 gün önce

    kısacası sonuna kadar izledim ve zenginin malı gerçekten zügürdün çelesinin yormuş bizimde gözleirmizi yordu baya ..

  • Serenity Ajans

    Serenity Ajans

    2 gün önce

    Muharrem amcam araba sana çok yakıştı Rabbim sizede nasip etsin Doğancım babaya selam ellerinden öperim çektiğin her videoyu gözümü kaçırmadan seyrediyorum başarılar 😉

  • Ataberk Özdemir

    Ataberk Özdemir

    2 gün önce

    Namık ekin sandım

  • ronnie naci ELMOFTİ

    ronnie naci ELMOFTİ

    2 gün önce

    MUZİK SESİ GELECEK DİYE SESİ KISYORUM SESİZ FİLM GİBİ SES AYARI YAPMADAN İÇERİK OLUŞTURULMAZ + HAYATIMDA ÖLE MÜZİK GÖRMEDİM

  • by _Z

    by _Z

    2 gün önce

    Muharrem amca ne kadar seker biri Masallah Rabbim uzun ömürler versin.😊😊tüm babası olanlara diyeyim🙄babalarinizin kiymetini bilin.

  • Emrah Aydogan

    Emrah Aydogan

    2 gün önce

    Bizim ülkede sadece öyşe devlete 20tane alıyoruz bize 1tane

  • M K

    M K

    2 gün önce

    güzelmiş ben almaya gidiyorum iyi geceler 😴

  • mehmet kaya

    mehmet kaya

    2 gün önce

    Len kereta çok yağ yakıyon hayırdır😅😍 Neyse anlatımların ve samimi davranışın çok güzel 3spirilerğn babanla olan samimiyetinde çok güzel saygılar babayada Artı türkiyede neden çok pahalı

  • Artejush

    Artejush

    2 gün önce

    Bütün aboneler 3 5 birşey atsın doğan abinin babasına alalım şu Mercedes'i

  • serkan güller

    serkan güller

    2 gün önce

    DOĞAN BEY...ADIM SERKAN..44 YAŞINDA YAKIŞIKLI Bİ ADAMIM..AMA HAYATIMDA TEK BİR HAYALİM VAR..
    BBÖYLE Bİ ARABAYA BİNMEK..BİR KEZ OLSUN BENİ BÖYLE Bİ ARABAYA ÖLMEDEN ÖNCE BİNDİRSENE.....TOTAL MENEMEN ERNİŞ PETROLDE MARKETÇİLİK YAPIYORUM..NOLUR Bİ KULAK VER..DUY BENİ BE

  • Ömer yıldız

    Ömer yıldız

    2 gün önce

    Tüm fakirliğimle dikkatlice izledim

  • FURKAN SÖNMEZ

    FURKAN SÖNMEZ

    2 gün önce

    bime ne zaman gelir doğan abi (!) ?

  • Muhammed Çetingöz

    Muhammed Çetingöz

    2 gün önce

    Zenginin malı niye zuhürdün çenesini yordu teşekkürler doğan kabak

  • Cerosel Quin

    Cerosel Quin

    2 gün önce

    ya nedense seni hep ramoya benzetiyorum bi tek benmiyim acabaaaa

  • Yusuf Aras

    Yusuf Aras

    2 gün önce

    Abi baban çok tatlı arada videolar da görmek isteriz :)

  • Garip bi Kul

    Garip bi Kul

    2 gün önce

    Bu hayati izlemeye gelmisim . tum organlarimi satsam alamam arkadaşlar oyle bi fiyat 5 trilyon.

  • trader wolf

    trader wolf

    2 gün önce

    bu kadar güzel video yapmadın reis kabul et en güzeli buydu

  • trader wolf

    trader wolf

    2 gün önce

    bu video mercedesi bırak arabayı bırak teknolojiyi bırak herşeyi dünyayı bırak sadece videonun sonundaki on saniyeyi izlemek için izlenir o videonun sonundaki on saniyeyi hiçbir şeye değişmemek lazım

  • İZLE GEÇ

    İZLE GEÇ

    2 gün önce

    https://youtube.com/channel/UCFoSl4eFkNDwYBLGmk7ZWew

  • Garip bi Kul

    Garip bi Kul

    2 gün önce

    Arabanin ozelliklerine tepkim aynı bu şekil 15:04

  • Toni Torsi

    Toni Torsi

    2 gün önce

    Dayida zaten godoman tipi var yakışır

  • TAL KOC

    TAL KOC

    2 gün önce

    Abi kim ne derse desin.. Mercedes ve Maibach Ailesi konforda sollanilamicak kadar ilerdeler

  • SAMET BEKKAYA

    SAMET BEKKAYA

    2 gün önce

    Yine sadece izledik.

  • Levent Halıcı

    Levent Halıcı

    2 gün önce

    Hesapladim 33 yıl maaşımi harcamadan toplarsam bu araca sahip oluyorum fakat 33 yıl sonra 71 yaşında oluyorum ve aracın fiyatı sabit kalmaz bu nasıl bi garibanlik ya :)

  • Kenan Savaş YORULMAZ

    Kenan Savaş YORULMAZ

    2 gün önce

    Ben rahmetli babamı şahinle bile gezdiremedim imkan olmadı. Dogan bey sevgin ve babanı mutlu etmen paha biçilmez isterse şahin araba olsun

  • Ahmet Erbeyi

    Ahmet Erbeyi

    2 gün önce

    .

  • Batuhan P.

    Batuhan P.

    2 gün önce

    Arabayı almayı geçtim ömrümün sonuna kadar çalışsam dahi arabanın çeyrek fiyatını biriktiremem ama izliyoruz işte boş umutlarla.

  • İmera Bulut

    İmera Bulut

    2 gün önce

    Biz de yaşıyoruz sanıyoruz arabaya bak.